Programok:
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Lync
Az Office 2013 számos újdonságot jelentett megjelenése idején. Legszembetűnöbb változás elődei képest a leegyszerűsödött megjelenés, a kompatibilitás az okostelefonokkal és táblagépekkel, valamint az, hogy a felhőben is működik. Az első Office, amely saját Microsoft fiókkal aktiválható és a felhasználó egyszerre több eszközön is dolgozhat dokumentumain.
A Microsoft fiókhoz tartozó OneDrive online felhőtárhely biztonságos megoldást kínál a fájlok tárolására, valamint kiváló lehetőséget biztosít a dokumentumok megosztására.
A Word menüjében megjelent egy új Design lap, amely megkönnyíti a különböző formázási funkciók alkalmazását.
Az Excel javult néhány további innovatív funkcióval, mint például a QuickAnalysis. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy megtalálja a megfelelő eszközöket az adatokhoz és megtekinthesse a lehetséges módosításokat még azok alkalmazása előtt.
A PowerPoint számos új fejlesztést és grafikai megoldást kínál, melyek rugalmasabbá teszik a prezentáció testreszabását, alakítását. Az érintőképernyős eszközökön a prezentációk szerkesztése jóval könnyebbé vált, lapozhat a diák közt, kattinthat, gördítheti, nagyíthatja és elrejtheti az előadásait.
A OneNote lehetővé teszi új médiumok, például képernyőkivágások gyorsabb és kényelmesebb beillesztését. Jegyzeteihez képet és videót is beszúrhat.
Az Outlook hatékony eszköz a felhasználó időbeosztásának tervezéséhez, a kapcsolatok kezeléséhez és nyilvántartásához. Online találkozókat szervezhet, integrálták az időjárás-előrejezést, illetve megtekintheti munkatársai naptárát is, hogy egyeztetések nélkül tervezhessen közös értekezletet.
A Publisher újdonsága az, hogy képeket illeszthet munkájához, áthelyezheti, kicserélheti azokat, szövegeinek egyedi megjelenést adhat.
Rendszer követelmények:
Operációs rendszer: Windows 10, Windows 10 LTSB 2016, Windows 10 LTSB 2015, Windows 8.1, Windows 7, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2 vagy Windows Server 2012. A termék működése és funkcióinak elérhetősége a korábbi rendszerektől függően eltérhet. Az optimális működés érdekében használja a fent megadott operációs rendszerek legaktuálisabb buildjét.
Számítógép és processzor: 1 GHz-es vagy gyorsabb x86- vagy x64-alapú processzor SSE2 utasításkészlettel.
Memória: 1 GB RAM (32 bites), 2 GB RAM (64 bites)
Merevlemez: 3 GB szabad lemezterület
Kijelző: 1024x768 képpontos képernyőfelbontás.
A webappok ugyanolyan minimális felbontást igényelnek, mint az operációs rendszer, amelyen futnak.
A minimális felbontás feltételezi, hogy a nagyítás, a DPI-beállítások és a szövegméretezés 100%-ra van beállítva. Ha nincs 100%-ra állítva, a minimális felbontást ennek megfelelően kell beállítani. Ha például egy 3000x2000 képpontos fizikai kijelzővel rendelkező Surface Bookon a Windows-kijelző „Méretezés és elrendezés” beállítását 200%-ra állítja, akkor az Office 1500x1000 képpontos logikai képernyőfelbontást fog látni, amely megfelel a minimális 1280x768 képpontos követelménynek.
Grafikus hardver: a hardveres grafikus gyorsításhoz DirectX 10 grafikus kártya szükséges.
Böngésző: az Internet Explorer, a Microsoft Edge, a Safari, a Chrome vagy a Firefox aktuális verziója.